– Verificare si contabilizarea documentelor primare intocmite de beneficiar;
– Inregistrarea documentelor primare in contabilitatea financiara;
– Inregistrarea documentelor de gestiune in contabilitatea de gestiune;
– Inregistrarea documentelor de productie in contabilitatea productiei;
– Calculul pretulrui de cost al productiei finite si pentru productia vanduta;
– Intocmirea statelor de plata a salariilor, conventii civile, calcule indemnizatii medicale;
– Intocmirea calculelor de amortizare a mijloacelor fixe;
– Calculul impozitului pe salarii si a impozitelor si taxelor legate de veniturile salariale;
– Calculul taxelor de tipul TVA, accize etc., datorate statului;
– Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe venit;
– Intocmirea declaratiilor de impozit pe profit, declartiile de TVA, declaratiile de impozite si taxe legate de salarii etc.
– Depunerea declaratiilor la organele stabilite prin normele legale;
– Intocmirea si arhivarea dosarului lunar de contabilitate, care cuprinde:
– Note contabile;
– Jurnale de cont;
– Jurnale de facturi emise si primite;
– Jurnalul de casa;
– Jurnale de banca;
– Registrul notelor contabile;
– Jurnalul de operatiuni contabile lunare;
– Balanta de Verificare
– Completarea Registrului Jurnal si a Regisatrului Inventar;
– Completarea Jurnalelor de cumparari si de vanzari (TVA);
– Intocmirea Bilantului contabil (anual si semestrial);
– Depunerea si sustinerea bilanturilor contabile;
– Asistenta de specialitate financiar contabila;
– Asistarea societatii in cazul controalelor din partea organelor de control;
– Editarea periodica de cate ori este necesar, a listelor contabile:
– Balante analitice ale conturilor de terti (clienti, furnizori, debitori, creditori etc.);
– Fise lunare, cu componenta soldurilor conturilor de terti;
– Fise de analiza pe structura a veniturilor si cheltuielilor lunare si anuale;
– Fise de calcul al penalitatilor pentru plata cu intarziere a facturilor (la cerere);
– Asistarea beneficiarului in cazul controalelor facute de organelle fiscale;
– Acordarea de asistenta de specialitatea, privind cunoasterea legislatiei contabile si fiscale;
– Atentionarea beneficiarului cu privirea la aparitia unor ordine, ordonante, legi etc. care au impact asupra activitatii sale economice;
– Consiliera sub aspect financiar-contabil in debutul unor noi afaceri;
– Expertizarea unor lucrari contabile intocmite si gradul lor de corectitudine si legalitate;
– Auditarea unor conturi contabile, cum ar fi: clientii, furnizorii, debitorii, creditorii, conturile bancare, conturile de imprumut etc
– Auditarea anuala a Contului de Profit di Pierderi;
– Consultante privind modul de intocmire, circulatie si arhivare adocumentelor primare;
– Consultanta asupra cheltuielilor deductibile si nedeductibile;
– Consultanta cu privire la creditele fiscale;
– Consultanta cu privire la facilitatile fiscale de care se poate beneficia;
– Consultanta fiscala la demararea unor activitati economice;
– Consultanta fiscala la inregistrarea unor societati comerciale noi.